Siena

25 september 2017 - Rignano sull'Arno, Italië

Gister hebben we een echte rustdag ingelast. Het regende ook, dus lekker geslapen, gelezen, spelletje gedaan en geluierd. Heerlijk!

Vanmorgen zijn we na ons ontbijtje naar Siena gereden. Gedeeltelijk binnendoor door de wijnstreek, Chianti. Mooi hoor! Echt de Toscaans heuvels. In Siena makkelijk in de parkeergarage kunnen parkeren (geluk van niet in het hoogseizoen gaan), en het centrum ingelopen. Eerst het bekende plein opgelopen en daarna alle straatjes door en van het uitzicht en de gebouwen genoten. De ene kerk is nog pompeuzer dan de andere. Als afsluiter hebben we lekker geluncht en toen weer terug de auto in.

Bij aankomst in het appartement hebben we lekker ons boek gepakt en bij het zwembad in de zon nog liggen lezen. Heerlijk, temperatuur zo een 22 graden dus precies goed in de zon! We hebben vanavond weer een maaltijdje in elkaar geflanst en  net weer onze Yathzee kampioenschappen gehouden ;-). Nu weer even lezen en dan oogjes dicht.... Morgen weer een zonnige dag en een ander stukje verkennen. Wij komen de laatste dagen zo wel goed door vermoed ik zo ;-).

Lieve groet

Debbie

1. Ans en Peter Diemers:
    26 september 2017
    Zo te lezen komen jullie weer uitgerust thuis, ook lekker hoor zo relaxen. Geniet er nog maar lekker van!