San Gimignano

26 september 2017 - Rignano sull'Arno, Italië

Vandaag zijn we naar een klein middeleeuws dorpje gegaan, San Gimignano. Dit staat bekend om zijn skyline, de torens.
We zijn helemaal binnendoor erheen gereden. Dus echt dwars door de Toscane. Leuk rijden met haarspeldbochten en de heuvels in door de wijngaarden en olijfboomgaarden. Echt prachtig!

Natuurlijk af en toe even gestopt voor een foto, want die kan je hier ook mooi maken!
Na ruim anderhalf uur zijn we aangekomen in het dorp. Vanaf de parkeerplaats een flinke klim naar boven! Maar het is het waard. Leuke winkeltjes en boetiekjes, prachtige uitzichten en leuke steegjes. We hebben bij een taverne heerlijk geluncht en daarna zijn we weer langzaam richting huis gegaan.

Al met al een hele dag op pad geweest (wel op het gemakje hoor).

Morgen gaan we echt niet veel doen, winkelen bij outletwinkels ;-). Er zit een grote centrum met de bekende merken maar ook veel kleine leerzaken, denk dat we daar ook eens moeten snuffelen. En verder met 25 graden een boek aan het zwembad lezen!

Ciao!
Debbie

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim en Marianne:
    27 september 2017
    Dus nu ook veel van de natuur genieten, lekker ontspannen! Geniet vooral van de rust.

Groetjes van ons en nog veel plezier.
  2. Jan Willems:
    Klinkt Super Deb,Laat je ook de Toscaanse wijnen goed smaken Ha Ha

Groetjes Jan
  3. Nicolien en cees:
    27 september 2017
    Lekker hoor nog even genieten voor jullie weer aan het werk moeten