Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mijn reis

Lieve allemaal,

Over een klein maandje gaat de volgende reis starten. Voor mijn doen blijf ik eens dicht bij huis, maar het wordt toch een bijzondere reis. Samen met Chantal gaan we Europa verkennen. We stappen in Amsterdam op een cruiseship en deze gaat ons in 12 dagen naar Italie brengen. Daar doen we een stedentrip in Rome (die staat al heel lang en hoop op mijn lijst). Vervolgens gaan we met de trein door naar Florence waar we een auto en appartement gehuurd hebben ongeveer 40 minuten van deze stad in de Toscaanse heuvels. Dan kunnen we nog een week de Toscane gaan verkennen op ons gemakje.

Ik heb er onwijs veel zin in en zal jullie weer proberen op de hoogte te houden van onze avonturen.

Groetjes

Debbie

Bezochte landen

Ik heb 30 landen (13%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Botswana, Canada, Cuba, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Italië, Kaapverdië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Namibië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zwitserland.