Pisa en Lucca

28 september 2017 - Rignano sull'Arno, Italië

Gister hebben we een luierdag ingelast. We zijn toen wat gaan shoppen in de omgeving ;-). Er zit bijna om de hoek een outlet met alle dure merken dus acht dan maar even langs. Nou ja we hebben niks gekocht, meer met verbazing rondgelopen.
Bijna alleen maar Aziaten! Die in de rij staan (bij de Gucci winkel) om naar binnen te mogen. Bijna alsof het gratis is, nou dat was het niet!
Verder hebben we bij het zwembad een boekje gelezen, heerlijk!

Vandaag zijn we naar Pisa gereden. Tja de scheve toren moest Chantal toch ook nog zien ;-). Dus erheen, foto gemaakt en weer weg haha. En de typische foto's natuurlijk ook! We zijn doorgereden naar Lucca. Dat is omringd door een stadsmuur (Gorinchem zei ik al :-)). Leuke straatjes, typische winkeltjes met specialiteiten en ook weer torens. Daar hebben we lekker een pizza gegeten en na wat rondlopen zijn we weer terug gereden.

Morgen is alweer de laatste dag en blijven we ook nog even lekker van het weer genieten! Dan zit onze bijzondere reis er weer op!
Eerst een cruise, dan een stedentrip en dan nog een weekje Toscane; prima combinatie!

Het was bijzonder en leuk en we hebben veel gelachen met elkaar. Nu is het weer tijd om richting huis te gaan. Dat is ook lekker! En in mijn geval is het ook weer eens tijd om te gaan werken ;-). 7 weken vakantie waren heerlijk, maar nu moet ik weer iets gaan doen. Dus kijken hoe de nieuwe job gaat bevallen!

Allemaal bedankt voor jullie leuke reacties, dat is altijd een genot om te lezen! En Chantal; bedankt voor al het plezier, het lachen en het slenteren door alle steden ;-). En natuurlijk jij bent de Yathzee-koninging!

Lieve groet
Debbie

1. Chantal:
    29 september 2017
    Het was gezellig! Bedankt voor de lol en gezelligheid op dit mooie avontuur hoor bingokoningin! XXX
  2. Marja:
    29 september 2017
    Jullie hebben weer een bijzondere reis gemaakt en veel lol beleefd, ben benieuwd naar alle foto's.
  3. Wim en Marianne:
    29 september 2017
    Hallo Debbie, na deze geweldige vakantie komt het einde in zicht.Een keer thuis kun je zeker nog nagenieten van alles. Bedankt voor de mooie verhalen. Wij wensen jullie voor morgen een goede terugreis. Geniet nu nog even van de laatste dag.
    Lieve groeten voor jullie van ons.
  4. Ans en Martin:
    29 september 2017
    Ook aan jullie bijzondere reis komt eens een eind. Goeie thuisreis enalvast succes in je werk. Ans en Martin.
  5. Ans en Peter Diemers:
    30 september 2017
    We hebben jullie gevolgd en zo te horen was t een geslaagde vakantie en nu inmiddels weer thuis, zal wel weer even wennen zijn. Veel succes in je nieuwe baan debbie. Groetjes ans en peter
  6. Cindy:
    1 oktober 2017
    Fijn om te lezen wat jullie allemaal hebben meegemaakt op deze bijzondere reis! Nog 1 dagje vrij en dan weer hup aan het werk! ;-) Succes Debbie bij jouw nieuwe werkgever!!
  7. Annelies:
    1 oktober 2017
    Leuk om zo je te volgen hoor! Veel succes morgen..en de rest van de week natuurlijk ook.