Naam:
Foto’s:
584
Video’s:

Over mij

Reizen is voor mij vrijheid, genieten, cultuur ontdekken en herinneringen maken. Vakantie is heerlijk om bij te komen, reizen is je rugzak vullen met belevenissen en herinneringen.

Over mijn reis

Hallo allemaal!

Langzaam maar zeker komt de volgende echte reis weer in zicht. Nog een paar weken en dan is het mijn 'zomervakantie'.

Dit jaar ga ik samen met Chantal (vriendin en buurvrouw), op cruise :-). En wat voor een! Wij vliegen naar San Diego om daar nog even bij te komen en de stad te bekijken. Daarvandaan vertrekt ook onze boot, Holland Amerika Line (HAL), de Nieuw Amsterdam, naar eindbestemming Fort Lauderdale.

Onderweg zullen wij stoppen in: Puerto Vallarta, Huatulco, Puerto Chiapas (Mexico), Puerto Quetzal (Guatamala), Puerto Caldera/Puntarenas (Costa Rica), door het Panama Kanaal en Cartagena (Colombia) aandoen. Een prima lijstje denk ik zo. Excursies en tripjes zijn geboekt en het aftellen is echt begonnen!

Via mijn blog zal ik jullie op de hoogte houden van alle avonturen die wij hopelijk weer zullen gaan beleven (en ik hou het op leuke avonturen).

Lieve groet,

Debbie

Bezochte landen

Ik heb 39 landen (16%) bezocht:

Andorra, Aruba, Australië, België, Botswana, Canada, Costa Rica, Cuba, Denemarken, Dominicaanse Republiek, Duitsland, El Salvador, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Italië, Japan, Kaapverdië, Kroatië, Luxemburg, Mexico, Monaco, Namibië, Nederland, Oostenrijk, Panama, Portugal, Senegal, Spanje, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zuid-Korea, Zwitserland.