Thuis

21 september 2015 - Arkel, Nederland

Vanochtend ben ik weer thuis aangekomen. Het was een leuke reis en een leuke groep. Zeker niet tegegevallen om op deze manier te reizen. Helaas heb ik jullie niet op de hoogte kunnen houden van mijn verhalen maar ik zal deze nu allemaal plaatsen. Cuba is een apart en fascinerend land. De dicatuur merk je wel, mensen leven op voedselbonnen, je gaat terug in de tijd en de mensen zijn onwijs aardig en maak je blij met een stukje zeep! (daarom was er ook geen wifi en ben ik 2 weken compleet van de wereld afgesloten geweest (ook lekker hoor!).

Veel plezier met het lezen van mijn avonturen en tot snel!

xxx

1. Cindy:
    21 september 2015
    Welkom thuis en ik ben benieuwd naar jouw verhalen!
    xxx, Cindy
  2. Chantal:
    Hi Deb,
    Welkom thuis!
    Ik kan niet wachten om jouw verhalen te lezen.

Succes met acclimatiseren in het 'koude' Nederland :-).
    Groetjes, Chan
  3. Annelies:
    21 september 2015
    Fijn dat je weer veilig terug bent en we gaan het lezen hoor en misschien binnenkort live horen:-)
  4. Ans en Martin:
    21 september 2015
    welkom thuis, toch jammer dat je geen wifi had.
  5. Ans en Peter Diemers:
    21 september 2015
    Debbie, fijn dat je weer gezond thuis bent. Het was jammer dat we je niet per dag konden volgen, maar hebben nu je reisverslag in zijn geheel kunnen lezen. Zo te zien heb je een bijzondere en gezellige reis gehad. We zullen nog wel meer horen en foto's kunnen zien.Eerst maar even bijkomen van je reis. Vanavond succes bij TVA.
  6. Aline:
    22 september 2015
    Aha, vandaar al die 'SPAM' in mn mailbox ;)

Welkom thuis weer in regenachtig Holland! Ik ga snel je verhalen lezen, leuk!