Sydney verkennen

30 december 2014 - Sydney, Australië

Na wat langer te hebben geslapen op pad om een dag door Sydney te dwalen. We zijn begonnen bij de kathedraal St. Mary. een mooie moet ik zeggen. Daarna door de Botanical Gardens naar het Opera House gelopen. Daar heerlijk sushi gegeten en toen door de Rocks geslenterd en winkeltjes bekeken.  Toen onder de brug doorgelopen (en ben blij dat we van te voren toch niet zo goed naar die brug hebben gekeken, want hij wordt niet kleiner) richting Darling Harbour. Daar een lekker ijsje gegeten en verder geslenterd. Ook nog even heerlijk aan het water gezeten en naar straatartiesten gekeken.
Uiteindelijk via de rand van Chinatown terug naar het hotel (wat dichtbij Darling Harbour ligt) en onderweg ook nog even lekker gegeten op een terras echt midden in het centrum.

Nu met de voetjes omhoog! Morgen lekker rustig aan want ja, we moeten fit zijn voor het feest natuurlijk! Overal zijn ze al hekken klaar aan het zetten en wegen af aan het sluiten, dus dat wordt nog wat. We zijn langs onze locatie gelopen, hebben heel wat podiums gezien, maar nog geen idee waar het nu precies is... haha, we mogen vast ergens naar binnen als we de kaartjes laten zien :-).

Groetjes allemaal!

1. Nicolien en cees:
    Veel plezier
  2. Bert Sterk:
    Hey Debbes,
    Veel plezier morgen en laat het vuurwerk en de champagnekurken maar knallen. Geniet en weet dat je eerder in 2015 bent aanbeland dan wij !
  3. Ans en Peter Diemers:
    30 december 2014
    Nou Debbie, dat was me de maand wel, vol met alle belevenissen, die jullie meegemaakt hebben in Australie. Hopenlijk wordt het feest een super afsluiter van jullie reis. We wensen jullie heel veel plezier en geniet er maar extra van! Groetjes Ans en Peter.
  4. Cindy:
    30 december 2014
    Wat een spannende avonturen weer! (Ik lag een beetje achter met lezen...) En nog genoeg leuks voor de boeg ook... Fijne en veilige jaarwisseling, Debbie!
  5. Serge:
    31 december 2014
    Alvast fijne jaarwisseling ! Geniet van het Feest !
  6. Willy en John:
    31 december 2014
    Hay,jullie in de toekomst,we hebben het vuurwerk gezien in Sydney,geweldig.we leven nog in 2014, niet lang meer,we komen er ook aan,tot spoedig,haha.