Het was een geweldige reis

3 januari 2015 - Arkel, Nederland

Zo eindelijk weer een verhaaltje in de NL tijdszone. Gisteravond om 20.30 zijn we aangekomen na 2 goede vluchten. We zijn lekker verwelkomt op Schiphol door onze ouders en hebben daar afscheid genomen van elkaar... Op naar huis en de kou in.

Net heerlijk geslapen en vandaag maar eens weer in het normale leven stappen. Ook lekker hoor!

Maar ik wilde jullie allemaal nog even bedanken voor het lezen van de blog en alle leuke, lieve reacties die jullie hebben geplaatst! Dat is echt heel erg leuk als je zo ver weg bent.

En Annelies jij ook bedankt voor de fantastische reis die we hebben gemaakt en alle leuke, gave dienen die we hebben gedaan!

Bedankt allemaal en ik zal alvast eens na gaan denken over de volgende bestemming :-)

Lieve groetjes,
Debbie

1. Cindy:
    Welkom thuis, Debbie!
  2. Aline:
    3 januari 2015
    Fijn dat jullie het zo goed naar je zin hebben gehad en nu weer veilig en wel thuis zijn! Benieuwd naar de volgende bestemming :)

Goed weekend!
  3. Willy en John:
    3 januari 2015
    Fijn dat jullie weer heelhuids in ons kikkerlandje zijn aangekomen, we hebben de hele reis gevolgd.
    Was wel leuk om met jullie mee te vliegen.
    Nogmaals welkom thuis.
  4. Ans en Peter Diemers:
    3 januari 2015
    Weer een geruststelling dat jullie weer veilig zijn aangekomen en dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad, je ouders zullen wel weer blij zijn dat je terug bent. Nu lekker bijkomen en weer langzaam in het oude ritme raken. Gezellig weekend nog!
  5. J.J.P. Willems:
    4 januari 2015
    Fijn dat je weer veilig in ons kikkerlandje bent aangekomen.
    Hoop je spoedig weer te zien op de tennisbaan in Arkel
    Ben benieuwd naar je verhalen en ervaringen

Groetjes |Jan
  6. Tante Ria +Wil:
    7 januari 2015
    ik ben een beetje te laat ,maar welkom thuis en een gelukkig nieuwjaar groetjes