Bijkomen

1 januari 2015 - Sydney, Australië

Vandaag eigenlijk helemaal niets gedaan. We zijn lekker naar het park gegaan en hebben daar heerlijk gelegen, gezeten, gehangen en een boekje gelezen. Bijkomen van gisteravond en langzaam wennen aan het idee dat de vakantie erop zit.

Iedereen was geloof ik op dezelfde manier aan het bijkomen :-). Het was lekker druk in het park en iedereen was lekker aan het slenteren. Met nog wel ergens een afterparty of zo aan de groepen opgedirkte mensen te zien.

Morgenochtend 06.00 voor ons vliegen we. Dus dat wordt midden in de nacht opstaan, taxi pakken en naar het vliegveld. En dan een kortere terugreis dan heen :-). Pff, ik had gehoopt dat het na 4,5 week minder erg zou zijn maar tegen die lange reis zie ik er weer giga tegenop.

Groetjes!

1. Willy en John:
    1 januari 2015
    Snik,snik,that's it,maar jullie moeten maar denken,hier zijn weer heeeeel veeeeel mensen die jullie weer graag willen zien, en de reis, nu ja, je moet er even doorheen,en dadelijk als je thuis bent dan zeg je, achteraf viel het best mee.
    Hele goede reis wensen wij jullie en tot in Nederland.
  2. Nicolien en cees:
    1 januari 2015
    Hele goede reis en tot gauw in Nederland
  3. Christiene:
    Hallo beiden

Jullie kennen mij niet maar heb met belangstelling en plezier jullie reis gevolgd. Ik weet hoe leuk het is om een reisblog te hebben want ben er zelf ook 1 gestart voor onze reis naar Canada.
    In 2016 staat een reis naar Australië gepland en kan bijna niet wachten :-)
    Ik heb wel wat vraagjes over wat jullie gedaan/gezien hebben, kan ik die sturen of vinden jullie dat vervelend.
    Ik speur veel reisverhalen af om op ideetjes te komen en zo zag ik bij jullie ook wat dingetjes.

Groetjes
    Christiene
  4. J.J.P. Willems:
    2 januari 2015
    Goed reis Debbie en tot op de tennisbaan.
    Groetjes Jan
  5. Corrie vd Plaat:
    Goede reis!
    Er wacht jullie vast een warm welkom in Nederland!
    Groetjes
    Corrie.